Nordgold Pilsener (Czechy)
Nordgold Pilsener (Czechy),
ocen: 3 |
Nazwa: | Nordgold Pilsener (Czechy) |
Browar: | Brewer s.r.o. |
Voltaż: | 4.8% |
Rodzaj: | Jasne, czeskie |
Opis producenta: | Skład: woda, słód jęczmienny, chmiel. Pasteryzowane. |
Doklej recenzję
Zaloguj się aby dodać recenzję.
Dziś trafił mi się wieczór z Pilsami, niestety jak się okazało dość wątpliwej jakości, bo ani ten ani poprzednik (Itaipava) nie sprostały wyzwaniom. Z drugiej strony, czego mogłem się spodziewać po dość taniej propozycji z sieciówki „Netto” (chyba 8 zł za 4-pak). Ale do rzeczy, piana tutaj, podobnie jak w przypadku brazylijskiego kolegi, nie wybija zbyt wysoka i szybko się zmywa. Kolor już bardziej podchodzący pod mój gust, ciemniejszy ale nadal pozostający w kategorii jasne złoto. Zapach, no cóż, trochę dziwny, niby zalatuje piwem, trochę słodem, ale jest jakiś taki bliżej nieokreślony. W smaku jest połączenie goryczy ze słodowością i właśnie tym bliżej nieokreślonym czymś. Tragedii nie ma, ale więcej niż studenciaka z aspiracją na średniaka to nie dam. Wypada podobnie jak spożywane przed chwilką, ściągane z Brazylii.
przy propozycji w cenie 5,99 za 4-pak nie spodziewałem się cudów. Takich też nie było, choć piwo zza dolnej granicy ogólnie mi odpowiada. A tutaj, po przelaniu, pianka szybko umyka, nie pozostawiając złudzeń co będzie dalej. A tam piwo w smaku bardzo płytkie, nie zostawia po sobie wspomnień goryczkowych. Zapachu też niewiele uwalnia złoty płyn, sprawiając tym samym, że ocena musi być surowa. Słabe 3.
Czeska ekonomia z „Netto”
Po atrakcjach bezpośrednio przytarganych z kraju knedla po tym ekonomicznym cenowo trunku (w promocji poniżej 2 pln) z „Netto” wiele się nie spodziewałem i w sumie pozytywnie zaskoczyłem. Powonienie naprawdę fajne, a smak? Sensowne, fajne, jasne piwko bardzo klasyczne w smaku. Konsumpcja wypadła naprawdę przyjemnie z zaznaczeniem, iż trunek okazał się jednak trochę rozwodniony, z naciskiem na rozwodniony a nie na trochę. Tak czy inaczej ciut powyżej średniej się należy. Było naprawdę nieźle i randka może się wkrótce powtórzyć, szczególnie podczas kolejnej promocji.